miercuri, 18 martie 2015

2 suflete pereche la umbra a 3 stejari...

     Viața m-a făcut să fiu o persoană adaptabilă. Tot ceea ce pare contrastant pentru unii, devine normalitate pentru mine. Alerg la birou, între prezentări corporate, alerg și pe trasee montane, cu rucsacul în spate. Am prieteni foarte comozi, care nu-și scot fundul din mașină, dar și prieteni foarte activi, pe care nu-i prinzi mai deloc acasă. Cunosc oameni cu poziții înalte în ierarhii și îi cunosc pe alții atât de comozi și lipsiți de rate bancare și visătoare. Am petrecut vacanțe în hoteluri luxoase, așa cum petrec cu entuziasm nopți cu cazare de mii de stele, sub cerul (preferabil senin), la fermoarul unui cort. Sunt dependentă de iubire și de munte și de prieteni și cred în echilibru.

     În acest context, e greu să-i mulțumești pe toți. Asta, bineînțeles, dacă ești o persoană asumată și nu renunți la legăturile apropiate cu oameni care nu sunt neapărat cei mai buni, cei mai frumoși sau celebri. La oamenii tăi, de fapt, la bucăți din tine. Din acest principiu, dar mai ales din dorința organizării evenimentelor perfecte,visez cu înfrigurare ziua nunții. Cam ca fiecare fată.
  


     Scenariul e următorul, conturat între paginile sufletului meu, nici eu nu mai știu de când. Dintotdeauna, cel mai probabil. Eu și el și prietenii apropiați, toți cu cazare în Brașov la început de primăvară, cu codrul revărsându-și energia peste noi, verdeața și optimismul. O ceremonie discretă în natură, unde câțiva stejari seculari, neînfrânți de efemeritate, să stea martorii sentimentelor noastre. O coroniță de flori colorate să-mi completeze coafura cu bucle revărsate peste umeri și de sub rochia albă, tălpile să se lase gâdilate de iarba proaspăt înverzită, ca jurămintele noastre. Temperatura modestă de primăvară să- mi înroșească natural obrajii. Invitații să poarte ținute lejere, vântul să ne mângâie râsetele, să fotografiem momente, nu ținute. El să-mi ia mâna înghețată și să-mi topească sufletul, iar și iar. Să avem meniuri netradiționale, care să constituie experiențe culinare în sine, să eliminăm clișeele și tradițiile băbești și să mulțumim pământului că ne-a permis să ne găsim.


     
      Sunt de acord cu omul sfințește locul, dar fără doar și poate aerul curat de munte, iazul cu păstrăvi și poneii complexului turistic de 4 stele, confortul și focul de tabără sunt toate ingredientele de succes ale nunții în Brașov, la care visez, cum spuneam dintotdeauna. Aproape de obiective turistice care au devenit repere ale relației noastre, în complexul 3 Stejari, acolo unde ne-am cunoscut, după ce cu 3 ani în urmă făcusem o tură pe Canionul 7 scări.
      
    2 suflete pereche la umbra a 3 stejari...     
    Sursa foto: http://3stejaribrasov.ro/home/
*****
Articol înscris în competiția SuperBlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu