joi, 6 noiembrie 2014

Aradul, un oras in care se alearga

   Ma aflu zilele astea in Arad, orasul in care oamenii se misca. Orasul unde lumea nu se uita ciudat la tine cand iesi din casa, cu castile in urechi si pedometrul la inaintare, chiar daca e mijlocul zilei sau seara, pe-nserate.

   Pe malul Muresului, care face o bucla faina tare spre centrul orasului, langa dig, e amenajat un spatiu numai bun de miscare. Biciclete, role, plimbare si chiar alergat, desi asfaltul nu e chiar cel mai bun prieten pentru talpi. Totusi, o pereche de incaltari pentru alergat te pot scuti de dureri ulterioare!



   In miezul zilei, cand imi iau pauza, ca orice freenlancerwannabe (am terminat momentul de ironie!), nu sunt de obicei singura care prefera sa faca putina fotosinteza, in locul pranzului clasic. Totusi, mi s-a parut inoportun sa fotografiez indragostitii iesiti la plimbare, un domn cu un caine si inca vreo 6 biciclisti. Plus ca ar fi fost prea multe opriri si mi-as fi dat ritmul peste cap.



   Eu mi-am inceput tura chiar de la capatul pistei, din cartierul Micalaca si asa cum e usor de observat, e o zona foarte linistita. Intima, daca e sa pun problema rezistentei si a temerii de priviri insistente. Pentru mine a fost grozava.


   Cumva ciudat, imediat pe malul Muresului, pana in dig, se afla cateva gospodarii cu flori tomnatice si dovleci si masute si umbrelute. Privelistea e faina si relaxanta.


   Ca toata tura, de altfel. Muresul isi vede de debitul sau, la fel si gandurile tale.
   Lucrurile se aglomereaza putin chiar pe la mijlocul buclei, unde sunt amenajate spatii de joaca si parcuri si astfel, condensarea de copii si insotitori e evidenta.Mai ales ca e vacanta si vremea faina tare.



   Una peste alta, alergarea pe malul Muresului in Arad a fost o experienta frumoasa, sanatoasa si obligatoriu repetabila..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu