vineri, 6 martie 2015

Amenajări interioare pentru acasă

     Îmi place obiceiul germanilor de a oferi spre închiriere locuințe complet goale. Fără tapet, fără mobilier băgat pe gât, fără corpuri inutile care îți mănâncă spațiul. Libertate totală în alegerea decorului care se presupune că vine în completarea personalității tale. Că doar de asta se întâmplă atâtea vizionări înainte de a semna contractul viitoarei locuințe. E drept că acest că acest context implică niște costuri mai în prima etapă,

     Iată-mă și pe mine acum în situația de a-mi căuta chirie nouă. Proprietara mea este asistentă medicală și se pregătește să-și încheie socotelile cu România, tocmai a semnat un contract nou de muncă pentru Germania. Și eu de la începutul lunii aprilie ar trebui să-mi găsesc alți pereți cărora să le spun povești.

     Și pentru că am ajuns la o vârstă, implicit la o experiență de viață, la un anumit statut financiar, îmi trece prin cap ideea de a face credit pentru prima casă. Și pentru că trăim în București și asta ne mînâncă toată energia, să apelez la o firmă de amenajări interioare, care să transforme un loc în care posibil să se simtă amprentele foștilor proprietari într-un spațiu care să-mi devină acasă. Aș alege pe cineva care să-mi evalueze gratuit proiectul și să respecte termenele de execuție, sa gletuiască și să dea cu lavabilă în locul meu. Și eu să mă bucur direct de rezultatele obținute.

     Păcat că e o cale așaaa lungă până acolo. Și mai ales aglomerată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu